zaterdag 6 mei 2023

Gorguss notes boekje en aantal kaarten die ik deze maand nog heb gemaakt.

 Hier heb ik na lange tijd weer eens een  note boekje gemaakt van Gorguss... Is zo gaaf om te maken en ga ze zeker ook vaker maken.

Ook het stempelen van kaarten is leuk... En kijk hoe leuk de koe... Ook volgen daar meerdere van. En dan de Eenhoorn speciaal voor mijn kleindochter 🥰 


Ook ben ik bezig geweest met een kaart voor  onze kleindochter die in Dec is geboren. Onze dochter vond deze zo leuk en komt dan ook in haar geboorte album.

Van dit model heb ik tevens nog één gemaakt... Foto komt nog.





















Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Memorydex

 Hallo😊 Hier zijn we weer, na een weer een lange tijd niks te hebben gedaan 🙈  Bij scrappen en Beppen we elke zaterdag een opd...