zondag 5 juli 2020

Doorzichtige schud Tag!

Hier een tag gemaakt met een grote tag stans, deze heb ik 2x uitgestanst, dan met een kleinere stans of vierkant in het midden stansen . Je snijd een stukje mica (plastic) uit, die over het uitgesneden vierkant past.
1 ervan bestempel ik met stazOn inkt met een leuke tekst. Ik had voor die tijd al leuke stempels op papier gestempeld en uit gestanst .
Nu ik alles klaar heb ga ik de mica eerst op de tags lijmen , daarna maak ik van foam tape een frame om de tag heen zodat je een soort verhoging krijgt ...nu kun je het gestempelde plaatje er in leggen en met een klein dotje vastplakken en wat leuke seguins of kraaltjes en dan de andere tag er op plakken en klaar is je doorzichtige schud Tag .
         Veel plezier bij het maken .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Memorydex

 Hallo๐Ÿ˜Š Hier zijn we weer, na een weer een lange tijd niks te hebben gedaan ๐Ÿ™ˆ  Bij scrappen en Beppen we elke zaterdag een opd...