maandag 5 april 2021

Lente 2021

 


Hallo allemaal πŸ™‹

op deze mooie zonnige1ste paasdag.🐣πŸ₯

Heerlijk eitjes zoeken , eten ...of toch aan de knutsel...

Ik heb nu geen paas kaart 🐣maar alvast een voorproefje op de lente ☀️ ik hou heel veel van die mooie Japanse bloesem bomen 🌸 schitterend vind ik ze , vandaar ook deze kaart

Verder wens ik iedereen een fijne dag en geniet van alle (chocolade) eitjes πŸ₯š


Veel liefs 😘

Frieda


Ik heb gebruik

Bruine craft 

En gemat met goud folie en daarop watercolor paper van Vaessen.

En alles gekleurd  met Distress inkt en Distress oxide  verder heb ik de stempel boom van joy springtime en de bloesem tak van Nellie Snellen  de stempels met VersaMark watermark en de emboss it Dabber van Ranger en de emboss poeder gemengd ..goud, Wit, en zwart van Wow 

En dit alles is te koop bij Angelashobbycorner.nl



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Memorydex

 Hallo😊 Hier zijn we weer, na een weer een lange tijd niks te hebben gedaan πŸ™ˆ  Bij scrappen en Beppen we elke zaterdag een opd...