dinsdag 2 februari 2021

Stans

 Hallo luitjes, 

Het is de 31ste en mijn beurt om een creatie te laten zien.

Zoals jullie al vaak zien ben ik gek op tags...vandaar nu ook weer een Tag gemaakt .

Tag in tag 😊

Deze is leuk om te geven met een verjaardag...op de kleine tag kun je achterop je boodschap en groet schrijven ...en natuurlijk mocht je geld er bij doen kan dat ook mooi achterop de kleine tag. 

Hopelijk weer een beetje inspiratie voor jullie πŸ˜‰

Fijne dag en veel creatieve groetjes 

Dt Frieda. 


Wat heb ik gebruikt.

De Tag heb ik gestanst maar is makkelijk zelf te maken .

• Blauwe cardstock van vaessen 

• Design papier van the paper Boutique Damast Delight.

Had nog leuke rietjes liggen en deze gebruikt 

Wat Bloemetjes en lintjes  veertjes uit mijn  eigen voorraad . 

• En de mooie randstans van Joy Craft 

Met deze kun je veel zowel voor mixmedia als albums en kaarten ...dus de ideale stans .

Niet vergeten de Distresser van joy en Distress inkt van Ranger..vintage photo. 

Dit alles is te verkrijgen bij:

Www.angelashobbycorner.nl




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Memorydex

 Hallo😊 Hier zijn we weer, na een weer een lange tijd niks te hebben gedaan πŸ™ˆ  Bij scrappen en Beppen we elke zaterdag een opd...