vrijdag 17 juli 2020

Spijkerstof kaart met magic iris

Welkom op mijn blog.

Gisteravond weer maar eens een kaartje gemaakt,
Terwijl ik zat te knutselen keek ik naar mijn broek en ja daar zaten van die scheuren in (is toch modern๐Ÿ™ˆ) en dacht heeey! dat kan ik ook met een kaart doen...en ook maar gedaan ..dus inspiratie door een broek.๐Ÿ™ƒ
Ik ben begonnen met dies  magic iris van Lawn Fawn, de bedoeling was een verjaardags kaart te maken,met een foto er achter maar is toch anders geworden ,heb voor stempels gekozen. Van wie die zijn geen idee ....
Verder heb ik papier van studio Light gebruikt , en verbandgaas, randen met distresser  van Joy craft, en daarna met distress inkt  van Ranger.

Was weer leuk om te maken.
Groetjes Frieda

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Memorydex

 Hallo๐Ÿ˜Š Hier zijn we weer, na een weer een lange tijd niks te hebben gedaan ๐Ÿ™ˆ  Bij scrappen en Beppen we elke zaterdag een opd...